Ledige stillinger

Her finder du de stillinger, vi annoncerer med netop nu.

Teknisk Supporter

Vil du være en del af en innovativ virksomhed, der er førende på markedet i Norden? Logos Payment Solutions A/S har leveret innovative selvbetjente betalingsløsninger i mere end 30 år, og de er blandt branchens førende i Norden.

Hos Logos Payment Solutions A/S oplever de vækst, og derfor søger de endnu en teknisk supporter til deres kontor i Nærum. I Teknisk Support servicerer og supporterer de kunder og egne serviceteknikere, inden for selvbetjente betalingsterminaler og -løsninger. Løsningerne bruges indenfor områder såsom Parkering, Check-in, Vejbetaling, Betalingsmoduler, Forlystelser, Automater/Vending, Vaskerier m.m.

Du tilbydes et udfordrende og ansvarsfuldt job hos Logos Payment Solutions, hvor de arbejder i en flad organisationsstruktur og har respekt for den enkelte. Tonen er uformel og hverdagen er præget af et positivt miljø i en virksomhed med god fremgang.

 

Logos Payment Solutions A/S løsninger omfatter bl.a.:

 

  • Betalingsterminaler, -automater og plat­forme til selvbetjening
  • App- og mobilbetalingsløsninger
  • Kommercielle og tekniske back-end-syste­mer
  • Integrationer, tilpasninger, installation, ser­vice og support

 Som teknisk supporter indgår du i et team, hvor du står for rådgivning, fejlsøgning og problem­løsning i forhold til installation og drift af beta­lingsløsninger for virksomhedens kunder.

 

 Stillingen indeholder både operationelle og koordinerende opgaver, herunder:

 

  • Telefonsupport til slutkunder, samarbejd­spartnere og egne serviceteknikere
  • Registrering, klassificering og opfølgning af supportsager
  • Træning og undervisning af slutkunder, samarbejdspartnere og egne servicetekni­kere.
  • Etablering af testopstillinger, assistance i forbindelse med pilotinstallationer m.v.
  • Test og validering af ny software og nye produkter i samarbejde med udviklingsaf­delingen
  • Samarbejde med leveranceansvarlige for at sikre kvalitet i leverancerne
  • Ad hoc assistance i forbindelse med repa­ration, produktion og kvalitetssikring
  • Udarbejdelse af dokumentation og manualer

 Der kan forekomme rejseaktivitet i ind- og udlandet i forbindelse med pilotinstallationer, uddannelse af slutkunder.

 

Personlige egenskaber

Du er løsningsorienteret, imødekommende og fleksibel i din indstilling til både kunder og kollegaer.

Du sætter en ære i at udvise god kundeservice og formår at hjælpe vores kunder og serviceteknikere inden for det aftalte tidsrum.

Du arbejder selvstændigt, er ikke bange for nye udfordringer, kan holde mange bolde i luften og har lyst til en stilling, som giver dig meget varierede arbejdsdage. Samtidig får du stor mulighed for at påvirke din egen hverdag og vil internt arbejde på tværs af afdelingerne i organisationen.

 

Faglige kvalifikationer og erfaringer

 

  • Du har sandsynligvis en relevant teknisk uddannelse fx elektroniktekniker, IT- og elektronikteknolog, datateknikker eller anden tilsvarende uddannelse og har min. 5 års relevant erhvervserfaring
  • Du har måske allerede stiftet bekendtskab med betalingsløsninger på det tekniske plan eller som supporter/servicetekniker på lignende tekniske produkter
  • Du har erfaring med teknisk support på komplekse produkter og løsninger
  • Du taler og skriver dansk og engelsk
  • Du er en rutineret bruger af Pc’en som værktøj og af MS Office-pakken samt ERP-systemer (gerne NAV)

 

Herudover lægges der vægt på at du:

 

  • Er proaktiv, positiv, frisk og tager fat i tingene
  • Er udadvendt
  • Er struktureret og metodisk med et godt overblik
  • Har stor kvalitetssans
  • Har et stort personligt engagement og en positiv gennemslagskraft
  • Evner at bevare overblikket i en til tider travl hverdag
  • Virksomheden har en flad struktur, hvorfor det tilbydes, men også forventes, at du påtager dig ansvar for at sikre høj kvalitet og overholde deadlines
  • Kan favne bredt i en mindre/mellemstor virksomhed

 

Logos tilbyder:

 

  • Konkurrencedygtig løn med pension
  • Fri mobiltelefon, internetforbindelse hjemme samt pensions- og sundhedsforsikring.
  • Frihed under ansvar
  • Kantineordning
  • Gode og dygtige kollegaer, som arbejder godt sammen i hverdagen
  • Løbende udvikling af dine kompetencer
  • 6 ugers ferie

 Her er gode udviklingsmuligheder både fagligt og personligt. Du vil få mulighed for at besøge kunder i forbindelse med træning (eks. i Grønland).

 

Om Logos Payment Solutions A/S

Hos Logos Payment Solutions A/S er de i dag ca. 150 ansatte der producerer og leverer selvbetjente betalingsløsninger gennem +30 år. Produkternes elektronik, mekanik og software, udvikles in-house.

De er blandt branchens førende i Norden og de har en aktiv strategi for international ekspansion.

I Nærum er der ca. 80 kollegaer og de holder til i lyse, moderne lokaler, tæt ved tog og motorvejsbusser – der er parkering lige ude foran døren,

 

Søg jobbet her

Samtaler vil blive afholdt/indkaldt løbende, og ansættelse vil ske når vi har fundet den rette kandidat. Har du spørgsmål eller ønsker du flere oplysninger vedrørende stillingen, er du velkommen til at kontakte Senior Consultant Robert Krogh Steffensen på tlf. +45 53 62 93 00 eller mail: rks@bloom.dk. Vi ser frem til at modtage din ansøgning snarest. 

Læs gerne mere her: www.logos.dk

 

Ansøg job
image description
Virksomhed Logos Payment Solutions A/S
Kategori IT & Teknik
Region StorKøbenhavn
Vil du vide mere?
image description
Robert Krogh Steffensen
  • +45 5362 9300
  • rks@bloom.dk