Ledige stillinger

Her finder du de stillinger, vi annoncerer med netop nu.

IT Supporter til international vækstvirksomhed

Et sjovt og udfordrende job med at hjælpe både danske og internationale kunder

 

Til vores kunde Secomea i Herlev søger vi igen en frisk IT-supporter til deres team, som hjælper både danske kunder samt distributører og kunder i hele verden med support af Secomeas remote access produkter. Det drejer sig både om IT- og produktsupport via service tickets, mail og telefon samt remote installering af software- og hardwareprodukter.
 

Secomea har gjort det fantastisk godt siden opstarten i 2008, og deres dansk-udviklede IIoT cloud- og fjernadgangsprodukter benyttes bredt i industrivirksomheder over hele verden. Udover ca. 40 medarbejdere på hovedkontoret i Herlev, har de salgskontorer i USA, Japan og Kina - og et globalt distributørnetværk.

Passion, kvalitet og ihærdighed er værdier, som du vil finde hos alle de ansatte hos Secomea. De har høje ambitioner for dem selv såvel som for virksomheden. Så hvis du leder efter et sted, hvor du har mulighed for at udvikle dig, vil du passe perfekt ind i deres team.
 

Dine ansvarsområder
 

Du bliver en del af et supportteam, og dine primære opgave vil i samarbejde med dem være at besvare og undersøge tickets med løbende supportsager og serviceopgaver fra både kunder og interne kollegaer - mest 1st level og hvis muligt 2nd level support. Disse opgaver vil også indbefatte at:
 

  • opretholde de tider til svar på mails/telefon fastlagt i kunders SLA-aftaler
  • levere en aktivitetsplan til kunderne ved større supportsager i forhold til at løse sagen eller serviceopgaven - dette i samarbejde med 3rd level support i udviklingsafdelingen, hvis de skal løse problemet
  • bidrage til at opbygge vidensdatabase (document 360) i samarbejde med dine kollegaer i supportteamet
  • deltage i interne møder


Supportteamet har åbningstider mandag-torsdag kl. 8.30 - 16.30 og fredag kl. 8.30 - 16.00, og der er 24/7 vagtordning ca. én gang om måneden - når du er har godt styr på supportsager og produkterne. Denne ordning er fleksibel og planlægges månedligt løbende, så du kender dine vagter i god tid forinden.
 

Din bagggrund
 

Vi tror på, at du er udadvendt og serviceminded - og at du
 

  • er uddannet IT-supporter, nyuddannet eller har et par års erfaring - og har generelt nemt ved at lære nyt
  • har en god forståelse for netværksprotokoller og TCP/UDP og IP
  • kan installere og vedligeholde brugere i et Microsoft miljø, har godt kendskab til Office365, Windows 7/10, MS server 2016 - også gerne kendskab til MAC og forståelse for Linux
     
  • har flair for at tale/skrive med kunder på professionel vis, både på dansk og engelsk
  • arbejder struktureret, selvstændigt og har en positiv holdning i samarbejdet med både kollegaer og kunder
  • er åben over for nye udfordringer, er vant til en varierende hverdag - og holder hovedet koldt i travle perioder

 

Om virksomheden

Vores kunde Secomea A/S er en succesfuld danskejet virksomhed og en af verdens førende leverandører af fjernadgang til automations- og maskinindustrien. Secomea har et globalt netværk af distributører, og har mindre kontorer i USA, Canada, Kina og Japan. Virksomheden er på relativt få år vokset til mere end 60 ansatte - og det stopper ikke her. Endvidere er de blevet kåret som Gazellevirksomhed for 7. gang i træk. Hovedkontoret er beliggende i lyse lokaler i Herlev. Se mere information på www.secomea.com  

 

Interesseret?

Hos Bloom glæder vi til at modtage din ansøgning og dit CV snarest muligt - blot tryk på 'Ansøg job' og upload dine dokumenter, som vi løbende ser på.
Hvis du har spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte Sara Juhl hos Bloom via sj@bloom.dk eller telefon 2086 0685.

 

Ansøg job
image description
Virksomhed Secomea
Kategori IT & Teknik
Region StorKøbenhavn
Vil du vide mere?
image description
Sara Juhl
  • +45 2086 0865
  • sj@bloom.dk