Ledige stillinger

Her finder du de stillinger, vi annoncerer med netop nu.

Teknisk Konsulent

til vækstvirksomhed i Odense - vil du med på rejsen?

Vores kunde Logos Payment Solutions A/S oplever vækst, og vi søger derfor en teknisk supporter til deres kontor i Odense. De servicerer og supporterer kunder og egne serviceteknikere inden for selvbetjente betalingsterminaler og -løsninger på tankstationer og bilvaskehaller.  

Logos Payment Solutions A/S har leveret innovative selvbetjente betalingsløsninger i mere end 30 år, og de er blandt branchens førende i Norden. 

Løsningerne omfatter bl.a.:

  • Betalingsterminaler, -automater og platforme til selvbetjening
  • App- og mobilbetalingsløsninger
  • Kommercielle og tekniske back-end-systemer målrettet de enkelte vertikaler
  • Integrationer, tilpasninger, installation, service og support

Som teknisk supporter indgår du i et team, hvor du står for rådgivning, fejlsøgning og problemløsning i forhold til installation og drift af betalingsterminaler for virksomhedens kunder. 

Stillingen indeholder både operationelle og koordinerende opgaver, herunder:

  • Telefonsupport til slutkunder, samarbejdspartnere og egne serviceteknikere
  • Registrering, klassificering og opfølgning af supportsager
  • Træning og undervisning af slutkunder, samarbejdspartnere og egne serviceteknikere. 
  • Etablering af testopstillinger, assistance i forbindelse med pilotinstallationer m.v.
  • Test og validering af ny software og nye produkter i samarbejde med udviklingsafdelingen
  • Samarbejde med leveranceansvarlige for at sikre kvalitet i leverancerne
  • Ad hoc assistance i forbindelse med reparation, produktion og kvalitetssikring
  • Udarbejdelse af dokumentation og manualer

Der kan forekomme rejseaktivitet i udlandet i forbindelse med træning og undervisning af slutkunder. Dette vil være max 10 dage om året.
 

Faglige kvalifikationer og erfaringer

  • Du har sandsynligvis en relevant teknisk uddannelse fx elektroniktekniker, IT- og elektronikteknolog, datatekniker eller anden tilsvarende uddannelse og har min. 5 års relevant erhvervserfaring
  • Du har måske allerede stiftet bekendtskab med betalingsløsninger på det tekniske plan eller som supporter/servicetekniker på lignende tekniske produkter
  • Du har erfaring med teknisk support på komplekse produkter og løsninger
  • Du taler og skriver dansk og engelsk 
  • Du er en rutineret bruger af PC’en som værktøj og af MS Office-pakken samt ERP-systemer (gerne NAV)

 

Personlige egenskaber

Du er løsningsorienteret, imødekommende og fleksibel i din indstilling til både kunder og kollegaer. Du sætter en ære i at udvise god kundeservice og formår at hjælpe vores kunder og serviceteknikere inden for det aftalte tidsrum.

Du arbejder selvstændigt, er ikke bange for nye udfordringer, kan holde mange bolde i luften og har lyst til en stilling, som giver dig meget varierede arbejdsdage. 

Du får stor mulighed for at påvirke din egen hverdag og vil internt arbejde på tværs af afdelingerne i organisationen.

Herudover lægges der vægt på at du:

  • Er proaktiv, positiv, frisk og tager fat i tingene
  • Er udadvendt
  • Er struktureret og metodisk med et godt overblik
  • Har stor kvalitetssans
  • Har et stort personligt engagement og en positiv gennemslagskraft
  • Evner at bevare overblikket i en til tider travl hverdag 
  • Virksomheden har en flad struktur, hvorfor det tilbydes, men også forventes, at du påtager dig ansvar for at sikre høj kvalitet og overholde deadlines
  • Kan favne bredt i en mindre/mellemstor virksomhed 

 

Du tilbydes

Et udfordrende og ansvarsfuldt job hos Logos Payment Solutions, hvor de arbejder i en flad organisationsstruktur og har respekt for den enkelte. Tonen er uformel, og hverdagen er præget af et positivt miljø i en virksomhed med god fremgang.

Herudover får du:

  • Konkurrencedygtig løn
  • Fri mobiltelefon, internetforbindelse hjemme samt pensions- og sundhedsforsikring.
  • Frihed under ansvar
  • Gode og dygtige kollegaer, som arbejder godt sammen i hverdagen
  • Løbende udvikling af dine kompetencer
  • 6 ugers ferie

Her er gode udviklingsmuligheder både fagligt og personligt. Du vil få mulighed for at besøge kunder i forbindelse med træning (eks. i Grønland). 


Om Logos Solution A/S

Hos Logos Payment Solutions A/S er de ca. 140 ansatte og producerer og leverer selvbetjente betalingsløsninger gennem +30 år. Produkternes elektronik, mekanik og software udvikles in-house. 

De er blandt branchens førende i Norden og de har en aktiv strategi for international ekspansion. 

I Odense er de ca. 40 kollegaer, som holder til i Hjallese med nem adgang til motorvej og bus. 

Læs gerne mere her: https://www.logos.dk

 

Vi indkalder løbende til samtaler, så vi glæder os til at høre fra dig snarest muligt.

Har du nogle spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Recruitment Specialist, Dorte Pape på dp@bloom.dk eller tlf. 31609365.

 

 

Ansøg job
image description
Virksomhed Logos Payment Solutions
Kategori IT & Teknik
Region Fyn/Sydjylland
Vil du vide mere?
image description
Dorte Pape
  • +45 3160 9365
  • dp@bloom.dk