Positions

Here you will find the positions we are announcing right now.

Passionerede revisorer til succesrigt revisionshus

Har du som erfaren revisor lyst til at tage ansvar, ikke kun for årsregnskabet, men for alle aspekter af dine kunders økonomi - så er dette job sikkert lige noget for dig..

 

Hos vores kunde Martinsen har de på deres kontor i Parken, København, travlt med at hjælpe deres kunder - og har derfor brug for at udvide deres team af revisorer med to engagerede og erfarne revisorer, som ønsker at tage medansvar for kundernes forretning. Og som ønsker at blive dygtigere – at udvikle sig fagligt og personligt.

Revisionsselskabet Martinsen har eksisteret i ca. 80 år og er i dag det 8. største revisionshus i Danmark med ca. 230 medarbejdere og 10 kontorer, hvoraf ca. 25 er på kontoret i København. Martinsen gør livet nemmere for især ejerledere i mindre og mellemstore virksomheder, nemlig ved at forbinde tal og mennesker. Og ved at tage ansvar.

Hos Martinsen i København sætter de en ære i at levere kvalitetsydelser og god service. Altid med kunden i centrum. De løser spændende opgaver for spændende kunder i og omkring København, men også i resten af Danmark.
 

Du sikrer de gode kundeoplevelser i København

Som erfaren revisor har du en bred vifte af opgaver. Arbejdsdagen kan til tider være travl, men fleksibilitet i tilrettelæggelse af arbejdet gør, at du får en udviklende dag. Dagligdagen er influeret af afveksling mellem kendte, tilbagevendende og helt nye opgaver.

Din portefølje og dine arbejdsopgaver vil i fællesskab blive tilpasse i overensstemmelse med dit erfaringsniveau og faglige interesser. Deres kundestørrelser spænder bredt, så du kan både udleve dit ønske om at fokusere på mindre og mellemstore virksomheder.

Du er med til at sikre gode kundeoplevelser og dit fokus er på opbygning af langvarige kunderelationer og med følgende primære opgaver:

  • Egen kundeportefølje og direkte kundekontakt
  • Medansvar i gennemførsel af revision, gennemgang, diverse erklærings- og revisionsopgaver
  • Regnskabsudarbejdelse
  • Skattemæssige opgørelser for selskaber, personlige virksomheder og hovedaktionærer
  • Rådgivning inden for regnskab, revision, skat og moms – tilpasset dit erfaringsniveau
  • Videndeling med kolleger samt oplæring af nye kolleger
  • Coaching af yngre revisionsmedarbejdere og review af deres arbejde.
  • Specialopgaver, herunder omstruktureringer, budgetter, generationsskifter, køb og salg af virksomheder, mv.


Din profil

Du har mindst 3 års erfaring (og gerne flere) fra revisionsbranchen med ansvar for egen kundeportefølje og direkte kundekontakt. Måske er du blevet uddannet i et revisionshus, er måske i gang med HD eller er i cand.merc.aud. forløbet - og/eller har arbejdet som revisor i en del år.

Du får mulighed for at sparre med kollegerne, men det er vigtigt, at du arbejder struktureret og trives med at tage personligt ansvar for dine ting. Du har en god forretningsforståelse med interesse i at være synlig i forhold til kunderne ved selvstændigt at planlægge, udføre og afslutte opgaverne.

Du har gode kommunikationsevner og altid øje for både helheden - og detaljen. Du er en god kollega og bliver motiveret af at arbejde mod fælles mål. 
 

Udviklingsmuligheder og dit nye team hos Martinsen i København

Med en karriere hos Martinsen udvikler du dig, mens I skaber resultater sammen. Hos Martinsen tror de på, at udvikling gennem ansvar er nøglen til et meningsfyldt arbejdsliv. Selvom det er i revisorbranchen, kan de godt lide familieliv og fritid, og du vil her kunne kombinere et spændende arbejdsliv med tid og overskud til rent faktisk at have et liv. Det tror Martinsen på, der kommer bedre revision og rådgivning ud af i sidste ende.

Du får erfarne og motiverede kolleger i et fagligt dygtigt team på kontoret i København. Du bliver en del af et miljø med højt til loftet, korte beslutningsprocesser og stor selvstændighed, og hvor humor og en uformel omgangstone bidrager til et inspirerende arbejdsmiljø.

De har attraktive løn- og ansættelsesvilkår med overtidsbetaling og individuelt tilpasset uddannelsesstøtte - og mulighed for at arbejde hjemme indimellem. Du har mulighed for at deltage i deres sundheds- og pensionsordning samt at tilmelde dig massageordning og diverse bruttolønsordninger. Derudover har de en fantastisk personalerestaurant (sammen med de andre virksomheder i Parken), moderne faciliteter, sociale arrangementer og meget andet. 
 

Interesseret?

Vi holder samtaler løbende, og ser frem til at modtage din ansøgning og dit CV via linket 'Ansøg job' hurtigst muligt. Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte Sara Juhl hos Bloom via sj@bloom.dk eller telefon 2086 0865.

Apply job
image description
Company Martinsen, Rådgivning & Revision
Category Administration
Location StorKøbenhavn
Want to learn more?
image description
Sara Juhl
  • +45 2086 0865
  • sj@bloom.dk